Stillingsopslag – Udvikling, styring og administration af kundeoplysninger

Økonomi & Personale A/S søger en ny medarbejder til administration og styring af firmaets kundeoplysninger.

 

Lidt om os:

Økonomi & Personale A/S er en kursus- og netværksvirksomhed med adresse i Nordsjælland og med mere end 20 år i branchen. Vi er 5 ansatte og har ca. 20 konsulenter – undervisere – som faste samarbejdspartnere. Vi udbyder kurser på næsten alle hverdage året rundt. Vores netværksvirksomhed, som udspringer af vores kursusforretning, er i rivende udvikling.

 

Dine opgaver bliver:

Du kommer til at styre og administrere firmaets kundeoplysninger – dvs. kursister og netværksdeltagere. Med udgangspunkt i firmaet ca. 5.000 aktive kunder bliver det din hovedopgave, at sikre at antallet af kunder er i fortsat vækst.

Med reference til salgs- og marketingschefen får du ansvar for løsning af følgende hovedopgaver:

  1. Holder styr på kursister og netværksdeltagere ved hjælp af firmaet velfungerende CRM system
  2. Gennemfører aktiviteter, som understøtter tilgang af nye kunder
  3. Iværksætter tiltag som medvirker til at fastholde eksisterende kunder/begrænser frafaldet af eksisterende kunder
  4. Samarbejde med instruktører omkring tilrettelæggelse og redigering af faglige nyheder til kunder og potentielle kunder med det primære formål at understøtte tilgang og fastholdelse af kunder
  5. Samarbejde med vores designer om udvikling af flyers, hjemmesidebannere og andre reklameartikler med det formål at understøtte tilgang af nye kunder og fastholde eksisterende kunder.
  6. Gennemføre andre tiltag – som du selv iværksætter – med det formål at skaffe nye kunder eller fastholde eksisterende kundeforhold
  7. Gennemfører aktiviteter som ”genaktiverer” tidligere kunder
  8. Medvirke til opbygning af optimalt CRM system herunder og at alle kunder er søgbare ud fra relevante søgekriterier

 

Dine forudsætninger og baggrund:

  • Gerne en bred videregående uddannelse, som mere eller mindre dækker arbejdsopgaverne (cand polit, cand oecon, cand merc eller tilsvarende), eller har arbejdet inden for revision, en arbejdsgiverorganisation eller lignende.
  • Gerne praktisk erfaring med administration og styring af kundedatabaser/-oplysninger
  • Praktisk erfaring med opsætning og redigering af faglige artikler
  • God til at præsentere resultater for kolleger
  • Udadvendt i samarbejdet med kolleger og samarbejdspartnere
  • Kan arbejde struktureret og være ”logisk tænkende”
  • Erfaren excelbruger

Vi tilbyder:

Gode og frie arbejdsforhold og en konkurrencedygtig løn.

Vi er meget fleksible med hensyn til ansættelsestidspunktet og venter gerne på den rette medarbejder.

 

Ansøgning og yderligere oplysninger om stilling:

Per Hoffmann, Mail: PH@opkurser.dk /tlf.: 2825 0026

Alternativt kontakt: Kursuschef: Joachim Dauegaard, Mail: JD@opkurser.dk / tlf.: 2270 0026