Økonomi & Personale A/S søger en ny medarbejder til administration og styring af firmaets kundeoplysninger.
Lidt om os:
Økonomi & Personale A/S er en kursus- og netværksvirksomhed med adresse i Nordsjælland og med mere end 20 år i branchen. Vi er 5 ansatte og har ca. 20 konsulenter – undervisere – som faste samarbejdspartnere. Vi udbyder kurser på næsten alle hverdage året rundt. Vores netværksvirksomhed, som udspringer af vores kursusforretning, er i rivende udvikling.
Dine opgaver bliver:
Du kommer til at styre og administrere firmaets kundeoplysninger – dvs. kursister og netværksdeltagere. Med udgangspunkt i firmaet ca. 5.000 aktive kunder bliver det din hovedopgave, at sikre at antallet af kunder er i fortsat vækst.
Med reference til salgs- og marketingschefen får du ansvar for løsning af følgende hovedopgaver:
- Holder styr på kursister og netværksdeltagere ved hjælp af firmaet velfungerende CRM system
- Gennemfører aktiviteter, som understøtter tilgang af nye kunder
- Iværksætter tiltag som medvirker til at fastholde eksisterende kunder/begrænser frafaldet af eksisterende kunder
- Samarbejde med instruktører omkring tilrettelæggelse og redigering af faglige nyheder til kunder og potentielle kunder med det primære formål at understøtte tilgang og fastholdelse af kunder
- Samarbejde med vores designer om udvikling af flyers, hjemmesidebannere og andre reklameartikler med det formål at understøtte tilgang af nye kunder og fastholde eksisterende kunder.
- Gennemføre andre tiltag – som du selv iværksætter – med det formål at skaffe nye kunder eller fastholde eksisterende kundeforhold
- Gennemfører aktiviteter som ”genaktiverer” tidligere kunder
- Medvirke til opbygning af optimalt CRM system herunder og at alle kunder er søgbare ud fra relevante søgekriterier
Dine forudsætninger og baggrund:
- Gerne en bred videregående uddannelse, som mere eller mindre dækker arbejdsopgaverne (cand polit, cand oecon, cand merc eller tilsvarende), eller har arbejdet inden for revision, en arbejdsgiverorganisation eller lignende.
- Gerne praktisk erfaring med administration og styring af kundedatabaser/-oplysninger
- Praktisk erfaring med opsætning og redigering af faglige artikler
- God til at præsentere resultater for kolleger
- Udadvendt i samarbejdet med kolleger og samarbejdspartnere
- Kan arbejde struktureret og være ”logisk tænkende”
- Erfaren excelbruger
Vi tilbyder:
Gode og frie arbejdsforhold og en konkurrencedygtig løn.
Vi er meget fleksible med hensyn til ansættelsestidspunktet og venter gerne på den rette medarbejder.
Ansøgning og yderligere oplysninger om stilling:
Per Hoffmann, Mail: PH@opkurser.dk /tlf.: 2825 0026
Alternativt kontakt: Kursuschef: Joachim Dauegaard, Mail: JD@opkurser.dk / tlf.: 2270 0026